نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 6 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 6 )

یک روز دیگر سپری شد و هواداران بانوی پیر هنوز در انتظار خرید جدیدی از سوی مدیران باشگاه خود هستند. در ادامه مهم ترین اخبار نقل و انتقالات را دنبال خواهیم کرد.

- گفته می شود مدیر برنامه های صلاح بازیکن قرضی فیورنتینا حداکثر تا فردا تصمیم موکلش را اعلام خواهد کرد. یووه ، اینتر ، رم و فیورنتینا به دنبال صلاح هستند . صلاح تا 4 روز دیگر با فیورنتینا قرارداد دارد و بعد از اتمام قرارداد قرضی اش به چلسی باز می گردد.

- روز چهارشنبه هفته آینده ایجنت یووتیچ به ایتالیا سفر خواهد کرد تا با مدیران اینتر ، میلان و یووه مذاکره کند. مشتری  اصلی، یویو یوونتوس می باشد و اگر توافق انجام شود با یک قرارداد قرضی با حق خرید به یووه منتقل می شود.

- یوونتوس تصمیم دارد نهایت استفاده را از محرومیت بارسا در ترانسفر ببرد و هدف آنها، گرسون بازیکن باشگاه فلومینتزه می باشد. بارسا به دنبال جذب این بازیکن می باشد ولی نمی تواند امسال قراردادی با وی ثبت کند. گفته می شود پیشنهاد یوونتوس حدود 11 میلیون یورو می باشد، ولی ارزش این بازیکن 17 - 18 میلیون ارزیابی شده است. گرسون ، 18 ساله ، برزیلی ، برای تیم زیر 20 سال برزیل 7 بار به میدان رفته و 3 بار هم با پیراهن فلومینتزه را بر تن کرده است.

- بر اساس اعلام رسمی رسانه های کشور ایتالیا، قرارداد نتو دروازه بان برزیلی تا اواخر هفته ی آینده با یووه به ثبت خواهد رسید.

- کیا جورابچیان هرگونه پیشنهاد برای اسکار از جانب یوونتوس را رد کرد و گفت جدا شدن اسکار از چلسی غیر ممکن می باشد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: